onsdag 26 januari 2011

Sorg

Det är med sorg i hjärtat som jag idag skriver. Kan inte förstå att det är sant. Kan inte fatta att det har hänt. Vem tusan är det som har bestämt att det skulle bli såhär?

Jonas, min vän, finns inte mer.Vaddå inte finns mer? Du var en som person som man tänkte att "han finns ju alltid". Varför tänkte jag så för. Borde jag inte förstå vid det här laget att man inte kan ta något förgivet. Tankarna snurrar runt runt och jag försöker analysera vad jag hade kunnat gjort, eller sagt annorlunda. Hur uppfattade du mig? Hur tyckte du att jag var mot dig? Fan fan fan fan.

Så blir man självisk mitt upp i alltihop...

Jag kommer minnas dig med glädje. Våra sena kvällar med vin, cigg och musik. Jimi Hendrix. Vi kunde prata i timmar. Om just vin och musik. Om livet och våra drömmar. Jag var din "Little Wing". Jag vill dig allt gott och kommer ALDRIG glömma dig. Precis som du en gång sa att du ALDRIG skulle glömma mig.

Nu är det du som är en "Little wing" <3

1 kommentar: