onsdag 19 januari 2011

På jobbet

Sitter på jobbet och nu är det ganska lugnt. Jag trivs jätte bra här och är så tacksam för att jag fick jobbet. Bra tider, bra arbetskamrater, bra arbetsuppgifter.Nä nu ska jag sluta skryta hehe...

Längtar redan till jag får komma hem och mysa med J ikväll. Längtar tills på fredag gör jag också för då kommer en av mina bästa vänner nämligen Norre! Då ska vi ha en liten kräftskiva på kvällen och på lördag blir det fest :)
Sen på söndag kommer äntligen världens bästa M hem fån Thailand! Saknar han så mkt!
Så det ser ut som att det kommer bli en bra helg, fast man ska ju inte ropa hej förrän man kommit över bäcken :P

Hittade en sån vårig bild på J på min facebook. Jag sitter och tittar ut i fönstret här från mitt kontor och ser folk på taket som arbetar med att få bort snön. Då känns våren jävligt långt borta, men den är kommer iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar