lördag 22 januari 2011

It's a beautiful day

Vilken fin dag det är idag! Solen skiner, det är lördag och Norre är här! Idag känns livet ganska lätt faktiskt.

Igår hade vi en liten kräftskiva. Jag, J, Norre, Annie, Lulle och Johanna. Det var riktigt kul och svin gott med kräftor och paj! J, var lycklig för att hon fick vara i centrum och spelade spel och det slutade med att hon däckade på soffan i sin prinsessklänning :)
Jag fick däremot inte sån skön sömn för jag har fått legat och lyssnat på Norre som snarkat natten lång! :(

Idag då. Ja det är lördag. Och jag ska faktiskt överlåta J, till min syster Annie. Det är inte ofta det händer nu för tiden. Sen allt detta med A skedde, drog jag mig tillbaka ganska mycket. Jag hade dåligt samvete mot J och kände att jag bara ville vara med henne hela tiden och aldrig lämna henne ensam. Men så kan man ju inte ha det hela tiden heller. Vi tröttnar faktiskt på varandra och ibland behöver vi göra saker på varsitt håll. Därför ska Annie ha hand om J idag.
Jag ska bara göra saker jag känner för idag. Norre och jag ska åka till en kompis som flyttat till Bandhagen. Där blir det inflyttningsfest med gamla bekanta. Kul ska det bli! Kommer väl vara svin bakis som vanligt imorgon och ha livsexistensiell ångest och ringa till mamma och gråta :P Men som sagt, idag är det min dag och idag ska jag njuta!

Ha en fin dag allesammans. Ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull :D

http://www.youtube.com/watch?v=8fNOe33jkf4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar