måndag 15 augusti 2011

Ibland alltså...

.... Så fattar jag inte vad tusan jag tänker med. J var ju hos mamma förra veckan för att jag hade strulat ihop det med dagis, då jag trodde att hennes vanliga var stängt och inte hade sagt till att hon skulle vara på jourdagiset. Men idag när jag lämnade J på sitt vanliga dagis så kommer det fram att de tydligen hade haft öppet förra veckan iaf! Vad i helvete håller jag på med? Va? Va? Va? Då var jag och J ifrån varandra helt i onödan och jag åkte tåg och jävelskap fram och tillbaka. Hade lust att skjuta mig själv...

Vaknade imorse med världens halsont och att J kom inspringandes. Vrålgrinad och hysterisk för att en av snoddarna på hennes flätor som hon sov med hade lossnat. Katastrof! Och detta var halv fem imorse. Hon fick promt gå och lägga sig igen, för jag vägrade ta det där med henne då :)

När jag hade lämnat henne på dagis och satt på t-banan så blev jag att må svin dåligt, Fick världens feber attack och jag fick panik och ringde till M och frågade vad jag skulle göra. Efter att jag blivit övertalad ett längre tag bestämde jag mig för att sjukanmäla mig och hoppade av vid Fridhemsplan och M. Där tillbringade jag dagen på soffan i en stor svettpöl och dregel runt munnen. Uschi mig M :) Höll sedan på att avlida när jag skulle åka tillbaka hem och hämta J. Blir hemma imorrn med iaf, så får vi se hur jag mår då. HATAR att vara hemma från jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar