måndag 8 augusti 2011

8/8

Första dagen på jobbet efter semestern. Kändes väldigt konstigt imorse men nu har man kommit in i det igen. Känns som att det var en evighet sen som jag var här. Men skönt att allt börjar bli som vanligt igen. Fast inte helt. J är i dalarna hos min mamma eftersom jag strulat till planeringen och inte fattade att hennes dagis hade stängt hela denna vecka också :( Så min Percy är inte med mig och tydligen längtar hon jätte mkt efter mig :( <3. Men på lördag blir vi återförenade igen!

Idag fyller världens bästa M år! 34 bast, men det talar vi lågt om :) Har utan hans vetskap samlat ihop lite vänner som vi ska möta upp på Koh Phangan på Söder. En sån jäkla häftig thailändsk bar/resturang. Eftersom han är thailandsfantast var detta det närmaste Thailand jag kunde ge honom. Han vet ingenting om vad som kommer ske (enbart att han måste bära Hawaiiskjorta) så det ska bli kul att se hans min när han får se att alla sitter och väntar på honom :)
Får väl bara hoppas att man inte kommer vara allt för sliten imorgon på jobbet, men det är det nog värt!

Förresten så hade A en 12 timmars permiss i fredags som han tillbringade hos oss. Gissa om J var lycklig! Såklart gick tiden väldigt fort, men vi hann både med lite shopping, bad, mat, tacos och mys för J & A! En bra dag alltså!

Slänger in lite bilder på hur det ser ut på Koh Phangan!




Häftigt va? Nu lär jag återgå till jobbet. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar