onsdag 17 augusti 2011

Blä

Fy tusan... Är fortfarande sjuk. Orkar inte vara det nå mer. Ringde till jobbet tidigare och sa att jag skulle koma imorrn för att jag kände mig ca 1% bättre, men så klart blev jag att må jätte dåligt efteråt. Har legat och sovit hela förmiddagen och svettats och frusit om vartannat. Stackars mig. Men ska iaf åka till jobbet imorrn så får jag känna efter då hur jag känner mig...

Ska hämta J på dagis vid 16:00. Måste åka till Liljeholmen i lite ärenden. Fattar inte hur jag ska palla men men... Sen blir det däckning i soffan igen med hamburgare och glass för halsen!

Hände en rolig grej inatt. J kom in till mig och sa att hon var tröstig. Hon frågade om hon fick ta ett glas vatten. Ja visst sa jag! Då går hon in på toaletten, fyller på sitt glas, dricker upp och går och lägger sig igen. Är hon duktig eller vad? Min älskade J! DÅ förstod jag att jag inte har nån bebis längre. Älska självständiga barn! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar