torsdag 21 juli 2011

heja heja

Håhå två dagar kvar på jobbet sen har jag SEMESTER i två veckor! Ska bli så skönt så jag får tårar i ögonen! Har haft en himla skön vecka. Mamma är här och passar J eftersom att hennes dagis är stängt under ett par veckor och J inte riktigt pallar med jourdagiset. Så varje dag efter jobbet har jag fått mammas hemmalagade mat :P Min mamma vet hur man ska ta hand om vuxna barn! Ja små också för den delen :)
Imorgon, fredag, åker vi med henne hem till SMB och stannar kvar tills på onsdag nästa vecka. Ska bli skönt att vara där lite längre tid, då det alltid brukar vara så stressigt när vi kommer dit. Har saknat alla så mkt så det ska bli väldans kul att träffa dem.

Funderar på att ta ett aerobics pass på Wii brädan senare, så långt kan jag sträcka mig till fysisk aktivitet...

That's all for now. Se you later!

2 kommentarer:

  1. Hej Elin! Vad roligt att ni kommer hem! Du får gärna höra av dig om Joline vill leka lite =) Sötfisen! =) Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hej Therese!

    Absolut! Jag hör av mig =) kram

    SvaraRadera