onsdag 9 februari 2011

Fy fan!

Känner mig sjukt irriterad. Känner mig sliten. Jag vet inte när det var som jag kände att jag verkligen var riktigt ledig. Ledig från allt. Och inte bara i några timar. Måste ha varit i november då jag var i Oslo. Jaaaaa jag vet att jag har valt detta själv och ja jag älskar J men ibland är det jävligt drygt att inte ha nån att dela ansvaret med. Allt hänger på mig hela tiden, får aldrig missköta mig eller skita i olika grejer. Jag vill också kunna ha flera dagar i sträck där jag får göra precis som jag vill, när jag vill. Men det är väl bara att glömma.

Och nu är J sjuk också, så jag måste vara hemma från jobbet i två dagar. Har ingen mat hemma och kan inte gå o handla nåt heller för att J är så dålig. Hur i helvi ska jag lösa detta. Fy fan vilken jävla dag!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Håller på att rensa Ebbans garderob igen =( Herregud ungen växer ju så det knakar =) Tänkte om du vill ha ett gäng med kläder till Jollan? Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Jag skrev visst fel på adressen =)

    SvaraRadera